28‏/07‏/2008

هام هجمة جديدة علي الأسلام يشارك بها التلفزيون المصري

انا لسه راجع من صلاة المغرب كان انا ووالدى بنتابع مسلسل
السماح لمحمود ياسين وسوسن بدر-- هو اللي بيتفرج ويترجملي
المهم قولتله هو الاذان بدء ولا لسه قالي لا
شويه وشوفت اذاعه الاذان علي الشاشة
وفؤجئت ورب الكعبة بأن الاذان تم الغاءه كتابه فبعد مكان الاذان مكتوب
ومسموع ومرئي بقا مسموع ومرئي بس

ودى انا بعتبرها هجمه غير مبررة وحاسس انه هيجي اليوم اللي ممكن
ملقيش اذان خالص متذاع

انتم طبعا عارفين قرار الوزير زقزوق بتوحيد الاذان عبر الميكروفون والكاسيت

ودى بالتاكيد خطه منسقه ببطء تستهدف اسلامنا العظيم


وانا بوجه كلامي الان لشيخ الازهر والدكتور زقزوق

مش كفاية خليتم خريجي الازهر شغلتهم يدو محاضرات بختان الاناث الان افرغتم الدعوة من رجالاتها
وحسبي الله ونعم الوكيل

هناك تعليقان (2):

ريمان يقول...

اعووووووووووذ بالله

ايه ده يا رامز

لا حول ولا قوه الا بالله

انت فكرتنى بمره كنت قرات فيها جريده الجمهوريه ليقيت مقال واحد اسمه محمد

كاتب انه بينزعج جدا من صوت اذان الفجر وبيطالب ان الحكومه تمنع اذان الفجر

تصور

لاء وايه واسمه محمد

سبحان الله

والله مش عارفه احنا بعد كده هنوصل لايه ولا هيحصل ايه اكتر من كده

بجد يا رامز احنا عايشين فى مهزله

وازهر ايه بس اللى احنا هنتكلم عليه

ده بقه ازهر على ما تفرج

الازهر ده بقه ماشى على مزاج ماما امريكا يا ويكا

السنه اللى فاتت كان جه قرار من الوزاره بعد بإلغاء قصه القدس وصلاح الدين من منهج الثانويه العامله

قال ايه قرار امريكا

احنا بيقنا بنأتمر بأوامر اعداء الاسلام ولا ايه

حسبى الله ونعم الوكيل

لو فكرنا كتير يا رامز هنتعب اوى

محمد مارو يقول...

يا راجل خضتنى
انت بتهزر ؟

مش كل حاجه نعمل منها بالو كده

انا عارف ان ده حاجه تزعل
بس برضو مش لدرجه هجمه ع الاسلام و الكلام ده